|
 |
|
Efterlysninger: Tunnel's Qwinty!?
| Vis fora - Vis tråde - Start tråd - Søg i debatforum - Modtag svar |
|
Tunnel's Qwinty!?
|
Bruger: Nina (#19333) Dato: 15-08-08, 21:54 Welsh sec A hoppe født 13.8 1995 i Nederland. Fargeveksler mellom brun og skimmel, ca 117 cm høy. Hvitt bles, svart man og hale.
Qwinty ble importert til Norge fra Danmark for ca 1 år siden, men det er veldig lite opplysninger jeg har fått oppgitt om henne bortsett fra dette. Hun har visstnok gått i rideskole et sted i Danmark, og hun er redd for bakbeina sine. Jeg kjøpte henne for 2 uker siden, hun har allerede vært hos 3 eiere her i Norge.. Hun har en nokså lang og svai rygg, som sannsynligvis delvis skyldes lite muskulatur i ryggen. Hun er kun prøveridd en liten tur av min datter på 11 år, men virker til å være en snill og veloppdragen ponni under ridning. Hun er snill under stell, hverken biter eller sparker. Litt vanskelig å hente inn fra beite, da hun helst snur seg og går når hun ser grimen.
Har du noen opplysninger om denne skjønne lille dama, blir jeg kjempeglad om du svarer her, evt. sender meg en mail på ninsolbj@online.no Hadde vært så greit å visst litt mer om fortiden hennes, f.eks om hun har hatt føll, blitt utstilt, kjørt med osv. Alle opplysninger mottas med takk:)
Bilder av Qwinty kan sees på: http://vip.hestemarked.no/vip.asp?ID=1741
Mvh Nina:) |
|
| Besvar dette indlæg -
Tilkald Moderator
|
|